μονοκατοικίες
-
Σκεφτόμουν, πόσο ωραία θα ήταν να μην υπήρχαν στην πόλη μας
πολυκατοικίες, να ζούσαμε σε μονοκατοικίες και τριγύρω να υπήρχαν ψηλά και
με πλούσια φ...
11 hours ago
INΔΙΚΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ