Μάλιστααα κάθε συμβουλή για το πως αυτή η φωτό μπορεί να μπει ως φωτό του μπλόγκερ..ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ!
σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο
-
Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου, μία από τις ζωγραφιές σου.
Ήσουν ένα γλυκό, αυτόφωτο πλάσμα.
Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου άρεσε πολύ.....
3 days ago
4 comments:
Καλή Ανάσταση.
Και καλό Πάσχα να περάσεις.
Χρόνια Πολλά
Thanks for you work and have a good weekend. Happy easter.
Επίσης! Μάρκο και καλώς σε βρίσκω.
Ηappy Easter David! And Welcome.
Post a Comment