σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο
-
Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου, μία από τις ζωγραφιές σου.
Ήσουν ένα γλυκό, αυτόφωτο πλάσμα.
Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου άρεσε πολύ.....
1 week ago

2 comments:
μεγάλη αλήθεια και επιθυμία όλων μας φυσικά!
φιλιά!
Οπως το λές .. είναι πολύ συμαντική η φροντίδα για την ανάπτυξη της συναισθηματικής ευφυίας στα σχολεία.
Post a Comment