μονοκατοικίες
-
Σκεφτόμουν, πόσο ωραία θα ήταν να μην υπήρχαν στην πόλη μας
πολυκατοικίες, να ζούσαμε σε μονοκατοικίες και τριγύρω να υπήρχαν ψηλά και
με πλούσια φ...
11 hours ago
INΔΙΚΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ
2 comments:
Βάλσαμο αυτά τα λόγια, στη συγκεκριμένη φάση της ζωής μου...
Κωσταντίνα@
συναισθάνομαι...στέλνω την αγάπη μου και μια ζεστή αγκαλιά.
Post a Comment