Saturday, June 2, 2007

Elisa

Elisa. Ενα τραγούδι που πάντα μ'άρεσε. Είναι του Serge Gainsbourg.Γάλλος συνθέτης,στιχουργός,ερμηνευτής,κινηματογραφιστής 1928-1991. Μυθική σχεδόν, φιγούρα πλέον του γαλλικού καλλιτεχνικού στερεώματος,υπήρξε ένας ευφυής,ιδιαίτερος,δημοφιλής,προκλητικός καλλιτέχνης. Μία από τις προκλήσεις του ήταν να διασκευάσει τον εθνικό ύμνο των γάλλων(την περίφημη Μασσαλιώτιδα) σε ρυθμό REGGAE.Φανταστείτε το -Σε γνωρίζω από την κόψη- ως χασαποσέρβικο....
Στο βίντεο η επί χρόνια μούσα του και συντροφός του γλυκύτατη και αισθησιακή αγγλίδα ηθοποιός JANE BIRKIN( μητέρα της επίσης ηθοποιού CHARLOTTE GAINSBOURG) ερμηνεύει το τραγούδι,σε μια πολύ καλή διασκευή από άραβες μουσικούς.
Το τραγούδι υπάρχει στο CD της BIRKIN -Arabesque- που κυκλοφόρησε με επιτυχία το 2003.

17 comments:

μαριάννα said...

Πολύ καλή κι εδώ...εγώ όμως την έχω συνδυάσει με την τραγουδάρα το
Je t'aime moi non plus! Απίστευτη μουσική... διαχρονική! Και πάντα επίκαιρη...;)

kelly alamanou said...

Mmm ναι, εκεί και εκεί ήμουν να ανεβάσω το je t'aime moi non plus,αλλά τελικά την προτίμησα στη πιό ώριμη εκδοχή της.
Ισως γιατί το να είσαι νέος και όμορφος δεν είναι κάτι ιδιάιτερα δύσκολο,ενώ το να έχεις μία κάποια ηλικία και να είσαι γοητευτικός θέλει να βγαίνει κάτι από μέσα σου... ισως...

Σπύρος said...

Όταν το βιολί κλαίει και η φωνη το παρηγορεί. Υπέροχος συνδιασμός των οργάνων και της μελωδίας.Πολλα ethnic και ανατολικά στοιχεία.Τρομερή μουσική Χροιά!ευγε Ροδούλα. Τα φιλιά μου!

kelly alamanou said...

να'σαι καλά! χάρηκα που σ'άρεσε....
Φιλιά .

Anonymous said...

rodoula-kelly namaste!! ηξερα τη birkin αλλα οχι αυτη την πτυχη του εαυτου της. πολυ ιδιαιτερο... μπραβο!εχεις σκεφτει να δουλεψεις ποτε σε ραδιοφωνικο σταθμο? θα ειχες πολλα να δωσεις. καλο σαββατοκυριακο να εχεις.

kelly alamanou said...

Namastε γλυκειά μου, ευχαριστώ για τα λόγια σου.
Είναι κάτι που θα μου άρεσε αλλά όταν ζεις στη επαρχία...
Καλό ΣΒΚ και σε σένα.

Σπύρος Σεραφείμ said...

Για φαντάσου τον εθνικό μας ύμνο χιπ χοπ...
Καλό Σαββατοκύριακο!

kelly alamanou said...

A ναι χιπ χοπ! Ωραίο θα είναι!
ΕΠΙΣΗΣ!

Σπύρος said...

Απλά μπήκα να πω Καλή Κυριακή!Φιλιά!

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... said...

Πολύ τρυφερό κομμάτι.
Μαγική και η απόδοση.

Ηλιόλουστη Κυριακή και εβδομάδα σου εύχομαι.

Μαριλένα said...

Καλημέρα :) Κι εγώ τον θυμάμαι για το Je T'aime... Moi Non Plus και για το πως το περιμέναμε στα πάρτυ για μπλούζ(αυτό και το Angie των Rolling Stones). Εκεί είχα μείνει.
Εκτός λοιπόν των ολοένα αυξανομένων αναμνήσεων (γεροντική παλινδρόμηση να την πω;)σημαντικό είναι για μένα, να ξέρω και κάτι παραπάνω για τον άνθρωπο που σημάδεψε τα τότε ψιλοερωτικά μου ξυπνήματα.

Να θυμηθώ να κοιτάξω και για τον Adamo. Αλλος σταθμός της τότε μου εποχής.

Γιατί δεν ακούμε πια γαλλικά τραγούδια?

kelly alamanou said...

Lock: καλή Κυριακή και σε σένα μάτια μου..
φιλιά.

Hχος: ΄ναι ετσι το βρήκα κι'εγώ πολύ τρυφερό και πολύ ευαίσθητη απόδοση.
καλώς τον κιόλας!

Μαριλένα:Καλώς την!
Είσαι η δεύτερη που μου μιλάει για το je t'aime moi non plus..μάλλον θα το ανεβάσω σύντομα τελικά..
Adamo ε;; το inch allah το θυμάσαι; Αμ τον Αλ μπάνο με το io di notte.. εμείς χορεύαμε επισης και το Ντηλάιλα με τον Tom JONES.
Πω πω χρόνια πισω.. τι μου θύμησες..Θα βάλω για σένα Adamo στα τραγούδια που μ'αρέσουν.
ναι δεν ακούμε πιά γαλλικά τραγούδια.. δίκιο έχεις..
Καλή Κυριακήηηη

Μαριλένα said...

Ευχαριστώ πολύ rodula μου για την αφιέρωση. Να βάλεις, να βάλεις τραγούδια που χορεύαμε τότε.
Αλλιώς είναι να ψάχνω στο y tube κι αλλιώς να τ' ακούω με παρέα (που σημαίνει και για την παρέα κάτι περισσότερο, κι όχι μονο "η μουσική των 70's":D)

Φυσικά και το θυμάμαι το inch allah και το ιο ντι νότε σόνο κουι ιιιιιι οοοοο αααα :)) Σαρανταεννιά είμαι ζωή να 'χω, έχω χορέψει εγώ!!

Καλή, πολύ καλή Κυριακή κι από μένα :)

kelly alamanou said...

Tι λες βρε θηρίο;;; σαράντα ενιά ε;;; Κοντοχωριανή με μένα δηλαδή!
Γερή δυνατή και χαρούμενη κορίτσι μου πάντα να είσαι!

Μαριλένα said...

Aχχ σ' ευχαριστώ πολύ!

Και για την ευχή και για το "κορίτσι" μου.

Μπορώ να μην ανταποδώσω?
Για σενα το Without you του Nilson (το θυμάσαι;) και

I can't live
If living is without you
I can't live
I can't give any more
Can't live
If living is without you
I can't give
I can't give any more..

kelly alamanou said...

Aν το θυμάμαι λέει;; Αχ και βάι βάι μαννούλα μου,κυριακάτικα χε χε !
Ευχαριστώωωωωω φιλακιααααα

Μαριλένα said...

Κι από μένααα πολλάααα :))