Wednesday, April 2, 2008

Για τις Σκέψεις, τον Ερωτα, τη Ζωή.

Για τις σκέψεις.



Eκείνο που απειλεί ,το έργο σκέψης η της γραφής
δεν είναι το ότι παραμένει αποσπασματικό,
αλλά το ότι υποκρίνεται πως είναι πλήρες.

Jean-francois LYOTARD( γάλλος φιλόσοφος)
-La condition post moderne-






Για τον έρωτα.



...Nα αφήνεις να σου έρχεται(από τον άλλον) ό,τι είναι να έρθει,να αφήνεις να φύγει(από τον άλλον) ό,τι είναι να φύγει.Τίποτε να μην κατέχεις.τίποτε να μην αποδιώχνεις:να δέχεσαι,να μη διατηρείς,να παράγεις χωρίς να ιδιοποιείσαι.
Από τα αποσπάσματα ερωτικού λόγου του ROLAND BARTHES




Για τη ζωή.



ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ



Κι αν δεν μπορείς να κάνεις τη ζωή σου όπως τη θέλεις,

Τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς:

μην την εξευτελίζεις μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,

μες στις πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Μην την εξευτελίζεις πιαίνοντάς την,

γυρίζοντας συχνά κι εκθέτοντάς την

στων σχέσεων και των συναναστροφών την καθημερινήν ανοησία,

ως που να γίνει σα μια ξένη φορτική.



Κ.Καβαφης.


Από την υπερπαραγωγή του bollywood: DEVDAS









Εδώ το τραδούδι είναι το: bring me to live των Evanescence.









Αλλη μία υπέροχη χορογραφία!




19 comments:

faraona said...

Rodoula μου
ωραιο ποσταρισμα
μ αρεσουν πολυ οι ινδικοι χωροι ,περισσοτερο απο ολα ομως το σιταρ τους.

Σε φιλω
Ναχεις Καλο Απριλη και που θα παει θα την κανουμε την συναντηση.

kelly alamanou said...

Kαλώς την,και καλό μήνα!
Εμένα να δεις!
Ε και βέβαια θα την κάνουμε,περιμένω τηλ ετσι και έρθεις Πόλη και έχεις και λίγο χρόνο.
τα φιλιά μου.

Νικόλας Παπανικολόπουλος said...

Καλησπέρα! :))

Fatale said...

Κέλλυ μου..
Τι εξαιρετικά δοσμένα όλα αυτά μαζί..!!
Ποίηση, φιλοσοφία, Ινδικοί χοροί και ταινίες..μεγαλείο !!

φιλιά πολλά

kelly alamanou said...

Aνεμοσκορπίσματα:
ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!

kelly alamanou said...

fatale:
Σ'αρεσαν κορίτσι μου;
Τι καλά!!!!!
τα φιλιά μου.

κοκκινη κισσα said...

rodoula υπέροχη επιλογή.Πώς θα μπορούσε να είναι αλλιώς?Η σκέψη και η ροή δεν πρέπει να ανακόπτονται...και οι τρείς παραθέσεις έχουν εσωτερική σύνδεση ..
Η ελεύθερη ροή σκέψης και ενέργειας δεν σημαίνει αλόγιστο ξόδεμα αλλά σοφή οικονομία .
βρήκα την σύνθεση εξαιρετικά εύστοχη

kelly alamanou said...

Κόκκινη κίσσα:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Σοφή οικονομία ε;
Μεγάλη κουβέντα μεγάλη....

Anonymous said...

παντα μοναδικη αλλα και κατακοκκινη...χαιρομαι που σε βρισκω καλα...μετα απο περιπετειες ξαναγυρισα στην μπλογκογειτονια...besitos.

kelly alamanou said...

argentina_hellas:
καλώς τον!!
Αγαπώ πολύ τα χρώματα είναι αλήθεια,οι αποχρώσεις του κόκκινου είναι από ,τις αγαπημένες μου με μία κάποια αδυναμία στο πορτοκαλί ισως..
Ευχομαι η περιπέτεια να είχε αίσιο τέλος ε;
besitos και από εμέ.

Ηλιας....Just me! said...

Rodoula ως άσωτος επιστρέφω και πάλι πίσω στα παλιά λιμέρια! Δεν ξέρω εαν με θυμάσαι αλλά κάποτε σε είχα ρωτήσει για ένα κομμάτι που θυμίζει πολύ ανατολίτικη μουσική αλλά η τραγουδίστρια μιλάει Αγγλικά! Τότε μου είχες πει την Sarah Brightman και το Harem αλλά τελικά δεν ήταν αυτό το κομμάτι! Ύστερα σχεδόν από ένα χρόνο μετά στο αυτοκίνητο ενός φίλου μου άρχισε να παίζει το εν λόγω τραγούδι! και τελικά αυτό που έψαχνα ήταν το Marrakesh Night Market από της Loreena McKenitt! Πολύ όμορφο κομμάτι το οποίο μπορείς να ακούσεις εδώ! Noμίζω θα σου αρέσει κι εσενα πολύ! καλή ακρόαση εάν δεν το γνωρίζεις ήδη! Όσο για τα γνωμικά, ίσως να του έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία, αλλά ο Καβάφης ξεχωρίζεις σε αυτά που λέει ρε γμτ... Καλή σου Εβδομάδα!

kelly alamanou said...

Just me:
HΛία!!!! Καλώς τον !
Χάρηκα που σε ξαναβλέπω.
Και βέβαια το θυμάμαι όλο το σκηνικό.
Κοίτα να δεις ψάχναμε στα δύσκολα ενώ αυτό το κομμάτι της Μc kennit είναι γνωστότατο και απλά ΥΠΕΡΟΧΟ.
Σ'ευχαριστώ που μου το θύμησες.
Νά'σαι καλά και να σε βλέπουμε.
Φιλιά.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
zalmoxis said...

Μερικές λεπτομέρειες από το βίντεο:

Το εύρημα που ο Milind Gunaji (ο Kalibabu της ταινίας) ακολουθείται περισκοπικά από την κάμερα για να δώσει τη αίσθηση της απειλής (περικυκλώνει / ελέγχει τον χώρο). Και από ύφος άλλο τίποτε....

Η Ashi τα πάει καλά στο χορό, όμως για ευνόητους λόγους δεν ακολουθεί τις κινήσεις (κάπου στο 1.40 του βίντεο) της Madhuri στο πάτωμα (η τελευταία έχει κάνει και κάποια χρόνια χορό ενώ παίζει και με τις παραδοσιακές μούντρας και γενικά κερδίζει τις ενυπώσεις "στα σημεία").

Σε κάοποια στροφή, ο στίχος του τραγουδιού απευθύνεται σε γυναίκα που την καλεί "να τον παντρευτεί", κάτι που δεν μπορεί να συμβεί με την παντρεμένη Paro ούτε με την εταίρα Chandramukhi!

Η Madhuri όταν δείχνει το μπίντι στο μέτωπο και τα βραχιόλια εννοεί ότι εκεί "κρύβεται" ο Dev.

kelly alamanou said...

Α εξαιρετικά ενδιαφέροντα όλα τούτα ,εγώ από τέτειες λεπτομέρερειες δεν.. τόχω.
Η Aish ναι δεν τα πάει ΄σχημα με το χορό αλλά Madhuri δεν είναι.
Κάτι καινούργιες τύπου Katrina Kaif είναι ψιλοάσχετες αλλά επειδή προβάλλονται ως sexy girls έγιναν και stars.
Γενικά έχω μία ψιλοαντίθεση με τα καινούργια φυντανάκια του BOLLY ιδίως τα θηλυκα΄που αντιγράφουν μετά μανίας τις ανορεξικές κακόγουστες χολλυγουντιανές ηθοποιούς.
Από τις νεότερες λοιπόν μ'αρέσει Η Genelia Dsouza σταρ του Tollywood που μόλις έκανε μία ταινία με τον ανηψιό του aamir khan στο bolly η οποία σπάει ταμεία.

H Genelia που λέγαμε μαζί με τον Siddharta(που επισης μου αρέσει) του Rang de Basanti (είμαι σίγουρη πως το έχεις δει),σε μία τεράστια περσινή επιτυχία του tollywood To bommarilu.
Τι εύηχη γλώσσα τα telugu!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=0etvgFdpOrk

zalmoxis said...

Θα την έλεγα γλώσσα με... "σεξ αππήλ" καθώς η ονομασία Telugu προέρχεται σύμφωνα με την επκρατέστερη εκδοχή από την "Trilinga (Desa)" =("χώρα των) τριών λίγκαμ", ονομασία που παραπέμπει και στην εκτεταμένη λατρεία του Σίβα στον Δραβικό Νότο).

To Rang de Basanti θα μπορούσε κάλλιστα να αναφέρεται και στην Ελλάδα. Π.χ. για το πώς έπεσε το ελικόπτερο στην Ίμια, για τις μίζες στις κρατικές προμήθειες, για τη διαφθορά του κρατικού μηχανισμού, για την αδιαφάνεια των εξοπλισμών, για τους απολίτικους νέους, κ.λπ.

Το Tollywood θεωρείται από πολλούς εξ όσων παρακολουθούν τον ινδικό κινηματογράφο πιο... "πολιτικοποιημένο" από το Bollywood, άποψη που με βρίσκει όμως διπλά αντίθετο:
Πρώτον, διότι είμαι από τη μεριά αυτών που αντιμετωπίζουν ενιαία τον ινδικό κινηματογράφο (έστω και υπό την γενική ονομασία Bollywood ως πολύ ευρύτερη της κινηματοκραφικής βιομηχανίας της Βομβάης) για λόγους ιστορικούς και πολιτικούς.
Δεύτερο, διότι το Bollywood θεωρείται και λόγω προκατάληψης περισσότερο "απολίτικο", άποψη εσφαλμένη όσων το έχουν ταυτίσει με τα μουσικοχορευτικά.
Επί τη ευκαιρία, για την Genelia θα κάνω μια πρόβλεψη που θα δικαιολογεί και αυτή την άποψή μου, πως σύντομα θα επιστρέψει στον "hindi" κινηματογράφο και το υπό την στενή έννοια Bollywood

kelly alamanou said...

Zalmoxis:
Ναι και με σεξ-απήλ γιατί όχι..
Στ'αυτιά μου πάντως ηχεί πολύ όμoρφα.
Το Tollywood πιό πολιτικοποιημένο;
Δεν ξέρω πιά τόσα πολλά γι'αυτό οπότε τι να πω.
Θα είμαι ειλικρινής. Το μπόλυγουντ μ'αρέσει γιατι ΔΕΝ είναι confused,depressing,negatif,δηλαδή ότι θεωρώ πως είναι ο ευρωπαικός κινηματογράφος που στα νιάτα μου έβλεπα μετά μανίας τότε που ο γαλλικός και ο ιταλικός κινηματογράφος έφτιαχνε αριστουργήματα.
Για τον αμερικάνικο δεν λέω τίποτε γιαί με ελάχιστες εξαιρέσεις,είναι η επέλαση των ταινιών με σπέσιαλ εφέ,blockbuster,για αίθουσες multiplex και πιτσιρικαρία με IQ (?)άσε να μη πω καλύτερα.
Πάντως βλέπω και στο μπόλυγουντ τελευταία,πολλά σπέσιαλ εφέ+ sexy girls τέλος πάντων,κρατάω ότι μου αρέσει και αδιαφορώ για τα άλλα.
Ναι όντως το Rang de basanti θα μπορούσε κάλλιστα να αναφέρεται στην ελλάδα.
Οσο για την γλυκειά Genelia ήδη έχει κάνει μία ταινία στο Bolly και πάει και πολύ καλά εισπρακτικά.
και τη ίδια τη βλέπω να έχει μέλλον στο Bollywood.

kelly alamanou said...
This comment has been removed by the author.
kelly alamanou said...

Zalmoxis:
Α και για να ξεκαθαρίσω και τη θέση μου.
Δεν έχω σαφή ορισμό για το τι είναι πολιτικοποιημένο και τι απολίτικο.
Και δεν θεωρώ apriori καλές ταινίες τις "πολιτικοποιημένες" ταινίες και κακές τις "απολίτικες"