Monday, June 13, 2011

THE teacher





Εδώ και 15 χρόνια,όλα τα βιβλία εσωτερικής αναζήτησης που διάβασα,μουέδωσαν μία τρομερή βοήθεια,στην προσπάθεια κατανόησης του νου και ψυχισμού μου,και κατ'επέκταση των ανθρώπων γενικότερα
. Κυρίως αυτά του J.Krishnamurti για σχεδόν 10 χρόνια.
Τα δύο τελευταία χρόνια ,η διδασκαλία, του Sri Nisargadatta Μaharaj, τόσο κοντά στην ιδισυγκρασία μου,έχουν μία ανεκτίμητη συμβολή στη διεύρυνση και ανάπτυξη της πνευματικής μου ευφυίας.
Θα πρέπει όμως να ομολογήσω,πως αυτό που αισθάνομαι είναι, πως ο πιό μεγάλος,ο ανώτατος δάσκαλος είναι ο εσωτερικός εαυτός.
Αυτή η εσωτερική πυξίδα-φωνή-ανάγκη που δείχνει η σε κάνει να αισθάνεσαι το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσεις.
Εχοντας πολλές φορές την αίσθηση πως δεν τίθεται καν θέμα επιλογής.

Εμπιστεύομαι αυτόν το εσωτερικό εαυτό.

Since 15een years all spiritual books and teachings i have read, have been of a tremendous help in my inward investigation and understanding of inner space,and mind functioning mine and humans more generally. Especially those of Jiddu Κrishnamurti for almost 10 years.
Last two years Sri Nisargadatta's Maharaj teachings ,so close to my idiosyncracy,have a priceless contribution to the development and enlargement of my spiritual intelligence.
But i must confess , what i feel is, that the greatest,the supreme teacher is the inner self.
This inner ruler-voice-need which shows or makes you feel the path to follow.

Some times having the feeling for it is a choiceless process.

I confide in this inner self.


4 comments:

kaita7katsikakia said...

"ο Ανώτατος δάσκαλος είναι ο εσωτερικός εαυτός..."
Πολύ απλά, είπες αυτή την μεγάλη αλήθεια.
Ο παππούς μου έλεγε "όσο πιο καλά τα ξέρεις τόσο πιο απλά τα λές"!

καλησπέρα


*σε ανακάλυψα στο σαλόνι του kryos

kelly alamanou said...

kaita7..-
Καλώς τον!
ειλικρινά χαίρομαι που εχουμε τη ιδια αίσθηση.
O kryos είναι συνοδοιπόρος...θερμούς χαιρετισμούς
να είσαι καλά.

Fatale said...

Κέλλυ μου,
Ετσι είναι Μεγάλος Δάσκαλος αυτή η φωνούλα-πυξίδα ,που την ονοματίζω διαίσθηση, είναι αλάνθαστη και δεν έχει να κάνει καθόλου με την λογική..

μάλλον θα πρέπει να διαβάσω και τον Maharaj :)

Καλό βράδυ !!
φιλια

kelly alamanou said...

fatale-
Καλώς τη μου!
Μάλλον θα έλεγα πως έχει τη δική της ιδιάζουσα λογική.
ναι καλή μου θάρθει η ώρα του..
σε φιλώ