μονοκατοικίες
-
Σκεφτόμουν, πόσο ωραία θα ήταν να μην υπήρχαν στην πόλη μας
πολυκατοικίες, να ζούσαμε σε μονοκατοικίες και τριγύρω να υπήρχαν ψηλά και
με πλούσια φ...
10 hours ago
INΔΙΚΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ

I am not here to become anything,i am here to be.
warm new year greetings.
Δεν είμαι εδώ για να γίνω κάτι,είμαι εδώ για να ΕΙΜΑΙ.
Θερμές ευχές για τον καινούργιο χρόνο.
No comments:
Post a Comment