Monday, September 17, 2012

i was born like this

Just came back from the store. Asked the cashier 'How are you'? 'Good she said'. I replied 'that's a nice way to start a Monday'. She said 'Oh I'm always positive'. I asked - 'Is being positive a conscious choice or just a natural disposition?' She answered "I was born like this". I say that is a sign that the new race of people are here!

 Μόλις επέστρεψα από το κατάστημα. Ρώτησα τη κοπέλα στο ταμείο, 'Πώς είσαι;' 'Καλά' είπε. Απάντησα ,ότι είναι ένας ωραίος τρόπος για να ξεκινήσει κανείς μια Δευτέρα. Είπε, 'Ω, είμαι πάντα θετική' Ρώτησα - 'Το να είσαι θετική είναι συνειδητή επιλογή ή απλά μια φυσική προδιάθεση;' Εκείνη απάντησε 'Εγώ γεννήθηκα έτσι.' Σκέφτηκα μάλλον είναι σημάδι  πως μια νέα φυλή των ανθρώπων είναι εδώ!

Thanks to Starr Saffa

4 comments:

Fatale said...

Η θετικότητα πηγάζει από την θετική αντιμετώπιση του εαυτού μας και μεταδίδεται ευτχώς :)

φιλάκια Κέλλυ !
όμορφη εικόνα που διάλεξες!

kelly alamanou said...

καλώς μου τη!
Ετσι είναι μάτια μου.
Χαίρομαι που σου άρεσε η εικόνα.
Φιλί.

Efthalia said...

Να μια θετική σκέψη για να αρχίσουμε ή να τελειώσουμε τη μερα μας: Η νέα ενέργεια είναι ήδη εδώ! Νάσαι καλά.

kelly alamanou said...

@ Efi

ναι κι΄εγώ έτσι αισθάνομαι πως είναι ήδη εδώ καλή μου..
Να είσαι καλά κι΄εσύ.