μονοκατοικίες
-
Σκεφτόμουν, πόσο ωραία θα ήταν να μην υπήρχαν στην πόλη μας
πολυκατοικίες, να ζούσαμε σε μονοκατοικίες και τριγύρω να υπήρχαν ψηλά και
με πλούσια φ...
10 hours ago
INΔΙΚΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ
2 comments:
Πολύ σωστά!Η σιωπή έρχεται μετά απο την φλυαρία και την απομυθοποίησή της....
@Εfi
Nα είσαι καλά καλή μου!
Post a Comment