Monday, May 21, 2007

Joscelyn Eve Stoker (born 11 April 1987), best known by her stage name Joss Stone,

Λοιπόν Παίρνοντας υπ'όψιν το σχόλιο του Μάρκου περί μεγαλούτσικης Shakira,(xe xe)να ένα νεαρότατο βλαστάρι της βρεττανικής μουσικής σκηνής,πενέμορφο και εξαιρετικά ταλαντούχο YOU HAD ME από τη JOOOSS STOOONE

Ηταν μία όμορφη Κυριακή,με φίλους στην εξοχή.Φάγαμε, ήπιαμε,είπαμε, γελάσαμε,περπατήσαμε.
Εχω χαρούμενη διάθεση και λέω να γράψω ένα από κείνα τα αστειούτσικα έμμετρα που μου προκύπτουν κατά καιρούς.

ΤΟ ρεμάλι και ο..Χαρης
-----------------------

Το τρόλεϋ περίμενα να πάω στη μαμά μου
είχα μπροστά μιά στρουμπουλή,ξεστόμισα Πασά μου!

Το θυληκό το άτιμο με έκαν'ένα χάζι
είσαι μικρός αγόρι μου μου πέταξε με νάζι.

Με πλήγωσε θανάσιμα στο αντρικό εγώ μου,
μικρός μπορεί μα θαυμαστός, δοκίμασε μωρό μου!

Λόγο στο λόγο κλεισαμε για ραντεβού να πάμε
χάσαμε και το τρόλεϋ και είπαμε να φάμε.

Αφού καλά εφάγαμε ήπιαμε και κρασάκι,
ο δρόμος δεν μας χώραγε και θέλαμε σπιτάκι.

Ανετοι στο δωμάτιο,είχε και μουσικούλα
και ήρθαμε πολύ κοντά με τη γλυκειά τη Σούλα.

Κιόπως γινόταν ο χαμός εσύ'σαι κι'όχι άλλη
μου τηλεφώνησε η μαμά για να με πεί Ρεμάλι!

Δεν είπες αχαϊρευτε στη θεία θα με πάρεις;
Μη σκούζεις Αργυρούλα μου,και..μαραζώσει ο..χάρης!

Χάρης.. ειν'καταλάβατε κι'εδώ βάζω τελίτσες
της κλείνω το τηλέφωνο και βουρ για αγγαλίτσες!

Τη γκρίνια της Κυρα-Αργυρώς εξέχασα με μίας
κι'ευθύς απογειώθηκα εις άλλους γαλαξίας!

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΣ!

9 comments:

Σπύρος said...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα Ροδούλα..
Τέλειο ανοιξα το pc , έβαλα το τραγούδι! ότικαλύτερο για ξεκίνησα νέας εβδομάδας..!! Πολλά φιλιά

Anonymous said...

ευ ζειν rodoula-kelly! το νοημα της ζωης!

kelly alamanou said...

Lock: Φιλιά και από μένα!

Una mama:Λες ε;Οπως και να'ναι αυτά τα χαλαρά με τους φίλους είναι πολύ όμορφα.
Τα φιλιά μου.

leila said...

μπραβο κέφια δευτεριάτικα! πολύ ωραία.. μας παρασέρνετε!!!!

Paranoia said...

το έφαγε η μαρμάγκα, το προηγούμενο σχόλιό μου ?

kelly alamanou said...

paranoia: Eγώ δεν πείραξα τίποτε είσαι σίγουρη ότι ''τυπώθηκε'';

kelly alamanou said...

Leila:A πολύ καλό αυτό που σας παρασέρνουμε λέω...
Φιλιά.

Markos said...

Και τι να πρωτοθαυμάσουμε;
Την τραγουδίστρια ή την ποιήτρια;

Πάντως,δεν ξέρω γιατί, αλλά άρχισα να μουρμουρίζω ένα παλιό τραγουδάκι του Χάρυ Κλιν.
Έμπαινε Χάρη μου
Έμπαινε παλικάρι μου !!!

Πώς να μου ήρθε αυτό άραγε;
:) :) :)
Καλή εβδομάδα.

kelly alamanou said...

Α είσαι πολύ καλός!Ευχαριστώωω
Ελα ντε πως σου ήρθε καλέ;;Κατι θα στο θύμησε..
Ακου Εμπαινε Χάρη μου χε χε χε!