Friday, May 25, 2007

OI γυναίκες δεν χορεύουν ζεϊμπέκικο και οι άντρες τσιφτετέλι;;;;;;;;;

Λοιπόν κορίτσια,οδηγοί λεωφορείων γίναμε,πιλότοι αεροπλάνων γίναμε,νταλικέρισες γίναμε,τι να σου κάνουν και οι έρημοι οι αρσενικοί(κυκλοφορεί και μεγάλη ανεργία),είδαν και απόειδαν και ΙΔΟΥ:
Καλός ε;;;;Φαντάζεστε να πάτε με το καλό σας σε νταχτιρτίδικο μαγαζί και να του τραγουδάτε ..το κορμακι το φιδίσιο κουνησέ το μπρος και πίσω...Ε μετά ρίχτε και σεις μία ζεϊμπεκιά με το: βρέχει φωτιά στη στράτα μου, φωτιά που μ'έχει κάψει,για τα φτωχά τα νιάτα μου κανένας δεν θα κλάψει... και το βράδι σας προμηνύεται Καυτόοοοο!
Σας έκανα να χαμογελάσετε;;;;;
Τα φιλιά μου και καλό ΣΒΚ.

6 comments:

demonia said...

Καλό Σαβ/κο να `χουμε,τρομάρα μας ;-)

Paranoia said...

και τι δεν θάδινα να με μάθει 2-3 κολπάκια
διαβασμένος πολύ ο τύπος!!!
περισσότερο κι από γυναίκα
εύγε του
παρ' όλα αυτά προτιμώ να βλέπω το
belly dance απο γυναίκα

kelly alamanou said...

Demonia:Filakiaaaaa

Paranoia: Οπως τα λες!
Κι'εγώ το ίδιο.

Σπύρος said...

Mιλάμε για τρελό κούνημα ο τύπος..
Καλημέρα..
Καλό Σκ!

Anonymous said...

rodoula-kelly ξερεις αν αυτοι οι τυποι ειναι ομοφυλοφιλοι, κι αν αυτα ειναι shows σαν αυτα με τις drug queens? δεν μου αρεσει να βλεπω αντρες να χορευουν γυναικειους χορους αλλα εσυ το εθεσες σωστα...εχουν λιγο αλλαξει ετσι κι αλλιως οι ρολοι. αυτη τη στιγμη εχω ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια, δεν ξερω γιατι...σε φιλω γλυκα.

kelly alamanou said...

Lock: Eίδες είδες.. Είναι εντυπωσιακός
UNA MAMA: να πω την αλήθεια μου δεν ξέρω αν παίζει κάτι ως προς τις σεξουαλικες προτιμήσεις των χορευτών αυτών(όπως παντού θα υπαρχουν και μεν και δε υποθέτω)
Χαμογέλασες ε;; τι καλά!
Τα φιλιά μου